lørdag den 6. marts 2010

BerryEn en fest fra start.

Den 28 feb 2010 blev BerryEn officelt åben.

Hvis du ikke har hørt om BerryEn før vil jeg lige kort fortælle at der er tale om et nyt Multi Level Marketing firma.

Så tænker du nok det er ikke noget for mig at læse om, men åben for engang skyld dit sind. (Det skader ikke med noget info)

Jeg kender branchen og er ikke i tvivl om at her er et firma, som vil lægge verden ned.

De har gjort så mange ting, som man ikke vil tro var rigtig, hvis man ikke selv har oplevet det.

Her er nogle eksempler

1. På 7 mdr. er man gået fra ide og til åbning i 3 lande.
2. Man har udviklet 5 forskellige produkter i fantastisk kvalitet.
3. Det er lykkes at få produkterne godkendt så de er klar til salg fra dag 1.
4. Alt marketings materiale er kommet på dansk fra dag 1.
5. Dansk hjemmeside før dag 1.
6. Mange forskellige godkendelser fra forskellige lande.
7. Har hyret en af de bedste firmaer, til at lave hjemmesider, med den bedste sikkerhed der findes i dag.
8. Her hyret det advokat firma, som alle i branchen frygter.
9. Har planer om åbning af flere lande, men åbner kun hvis produkt levering følger med.
10. Har indført salg til fx. diskotekter som indgår i din bonus.

Jeg har ikke kunne sætte en finger på BerryEn alt har været perfekt.

Hvis du ikke tror mig kan du jo sende en mail. infoHobro@gmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar