tirsdag den 18. januar 2011

Fra A-B

Hvis du skal fra A til B kan det nogen gange være en fordel at tage en omvej over K.

Det lyder mærkligt men lad mig vis, hvad jeg mener.

Du ryger, men vil gerne stoppe. Du har prøvet det før men det er altid gået galt og du er begyndt igen.

Vigtig: Inden du forlader A (stoppe med at ryge) skal du skrive det ned hvorfor du vil stoppe. Er det sygdom, bedre kondi eller fordi du vil blive gammel. Skriv lige netop din motivation ned ned.

Så i stedet for at lave det at stoppe som dit mål så skal det være dit del mål. Det vil sige du laver et størrer mål som er svære at opnå end det at stoppe med at ryge. Det store mål kunne være at for de penge du spare der vil du rejse til Kina og se den store mur.

Lige pludseligt er det at stoppe nemt og du kommer også ud og rejse skal du sige til dig selv hver dag.

Denne metode kan du bruge i din forretning , din familie eller alle de steder hvor du forander dit liv fra A til B.

Jeg bruger det selv i´den forretning som jeg er ved at bygge op det gælder både ved salg af produkter eller at finde nye forhandlere. Et mål kan være at finde 2 forhandlere på en månede, men et stor mål er at rejse jorden rundt for de penge jeg tjener. Så har jeg flere del mål undervejs for at få 2 forhandlere, men det vil jeg komme ind på en anden gang.

Ha en fantastisk dag
Mail: infohobro(a)gmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar